Grįžtamasis ryšys – kaip padėti darbuotojams (kolegoms) siekti geresnių darbo rezultatų

Mokymai skirti visų lygių vadovams (ir nebūtinai vadovams), siekiantiems išmokti teikti grįžtamąjį ryšį. Įgytos žinios naudingos ir pritaikomos kasdieniame vadovo darbe bei darbuotojų veiklos pokalbiuose. Mokymų metu pateikiama ir teorinė medžiaga, ir taikomas praktinis darbas porose ar grupėse, bei bendros diskusijos.

Grįžtamasis ryšys suteikia galimybę darbuotojams tobulėti ir siekti asmeninių tikslų, o tai teigiamai veikia ir visos įmonės veiklos rezultatus.

Mokymų turinys:

  •  Kas yra grįžtamasis ryšys ir kodėl jis naudingas/reikalingas?
  • Konstruktyvus ir nekonstruktyvus grįžtamasis ryšys.
  • Grįžtamojo ryšio teikimo „schema“
  • Gynybos mechanizmai, kuriuos naudoja žmonės – kaip juos atpažinti?
  • Aktyvus klausymasis – kaip jis padeda grįžtamojo ryšio metu?
  • 4 „stebuklingų“ klausimų sistema padeda valdyti pokalbius su kolegomis ir darbuotojais.

Pateikite užklausą

Registracija i renginį/seminarą